Ceník Spinning a T-Bow

Spinning   90.- Kč

T-Bow  65,-Kč

Kombi hodina :  Spinning+ T-Bow  135,-Kč

100 minutovka :   140,- Kč

Permanentka : Spinning   800,-Kč/10 vstupů

„Páteční jízda“…objednaná hodina pro Vaši firmu, partičku…podle Vašich představ.

spining

 

CO SI VZÍT S SEBOU ?

  • čisté boty s pevnou podrážkou (můžete mít i tretry s SPD nášlapným systémem)
  • sportovní oblečení, které nebrání v pohybu a odvádí pot, nejlépe cyklo kalhoty, triko, rukavice
  • láhev na pití
  • ručník na otírání potu
  • dobrou náladu … :-))

Jaká frekvence je ideální pro spalování tuků?

Na ideální tepovou frekvenci pro spalování tuků jsou rozdílné názory, ale většina odborníků se přiklání k tomu, že by se počet tepů za minutu měl pohybovat mezi 60 a 70 procenty vaší maximální tepové frekvence.
Přečti si více na: http://www.bezhladoveni.cz/kalkulacka-tepove-frekvence/#ixzz3JEMZGTXo

 

CÍLOVÉ ZÓNY TEPOVÉ FREKVENCE

Aerobní zóna

LEE (Low end Endurance) Nízká cílová vytrvalost (65-75% maxTF)
Cílem hodiny je zlepšit metabolismus tuků (spalování tuků) a celkovou vytrvalost.

HEE (High end Endurance) Vysoká cílová vytrvalost (75-85% maxTF)
Cílem hodiny je snaha setrvat v příslušné cílové zóně tepové frekvence při měnícím se terénu, čímž dochází k rozvoji kardiovaskulárního systému.

HILL Kopec (75-85% maxTF)
Tento styl je zaměřen na posílení svalů a zvýšení vitální kapacity plic = VO2max.

EXTENSIVE INTERVAL Extenzivní intervalový trénink (65-85% maxTF)
Při tomto tréninku dochází ke zvýšení anaerobního prahu, VO2max a ke zvýšení odolnosti vůči kyselině mléčné.
Změny mezi prací a odpočinkem v poměru 2:1.

FARTLEK (65-85% maxTF)
Aerobní trénink zaměřený na střídání všech technik jízdy, střídání intenzity i délky terénů.

RECOVERY Zotavení (50-65% max TF)
Zotavovací trénink je většinou zařazen po Závodě, velmi těžkém tréninku nebo po nemoci či zranění. Dochází k aktivnímu zotavení a k celkovému zlepšení zdravotního stavu.

Anaerobní zóna

INTENSIVE INTERVAL Intenzivní intervalový trénink (65-95% maxTF)
Cílem hodiny je zlepšit odolnost vůči kyselině mléčné, zvýšit vitální kapacitu plic a zároveň dochází k rozšíření srdce.Změny mezi prací a odpočinkem v poměru 1:2.

COMPETITION – Závod/Výzva (65-95% maxTF)
Dochází k vybudování vytrvalosti typické pro závod a zvyšuje se odolnost vůči kyselině mléčné.